NFC tags!

19.7.12

Hic reklami yapilmiyor kimseler pek bilmiyor ama NFC tag ler muthis seyler. Oncelikle linkini vereyim asagidan satin alabilirsiniz.

http://www.aliexpress.com/product-fm/560338213-blank-NFC-tag-round-PVC-Rfid-label-sticker-tag-3M-glue-HF-13-56Mhz-ISO14443A-Mifare1K-wholesalers.html

Kargo icinde cok ucuz. Bu kadar ucuz bir sorun var midir dedim once kendime ama aldim. 10 gun icinde geldi elime. Cok guzeller hic bir sikintilari yok.

Google Play Store dan NFC Task Launcher indirdim. Bu program ile telefona istediginiz seyleri yaptirabiliyorsunuz. Mesela benim senaryolarimi sizlerle paylasayim:

  1. Eve geldim:
    Wireless ac ve evdekine baglan, Bluetooth GPS kapa, sesini orta seviyeye al, Alarm sesini full yap, foursquare check-in yap.
  2. Arabadayim:
    Wireless kapali, Bluetooth GPS acik, Car dock programini ac, Muzik sesini sona al.
  3. Is yeri:
    Wireless ac, Data GPS Bluetooth kapa, Sesini kis …
  4. Laba foursquare check in
    Bir de lab in girisine kagit yapistirdim. Ustunde “Tap your NFC Enabled Android Device to check-in” yaziyor. Odaya girdigimde bir de check-in yapiyorum. Smile
  5. Su an lab da tam bir masam yok ama olunca “Tap here to add me as a contact” falan da yapicam bu arada,

Bunlar sadece benim yapabildiklerim. Evdeki cihazlarla da entegre olunca ilerde bir cok seye olanak saglayacak. Mesela buzdolabindaki tag ler ile su veya tup cagirma falan guzel seyler.

blog comments powered by Disqus