bir aydir dogru duzgun yazmiyorum

10.1.11

- Neden?
- Bilmem.
- Yazmam lazim mi peki?
- Bilmem bence degil, sence?

Yaklasik bir ay olmus yazmadigimi farkettim. Bilmiyorum yazacak bir sey yok belki de. Finaller basladi ney dersleri bitti. Hoca zaten 2 hafta yoktu Mevlana etkinlikleri dolayisiyla. Bir hafta da ben gitmedim. Sonra bi baktim finaller gelmis dersler bitmis. Uzuldum aslinda.

Son 1 aydir uludag kartalkaya falan gitmeyi dusunuyoruz. Kartalkaya’ya tur almistik. Yilbasindan bir hafta once aradim sadece siz aradiniz otobus kaldirmiycaz az kisi oldugundan falan dedi kadin. Ben inanmadim ama neyse. Sonra da sinavlar falan gidemedik iste. Bu hafta gitmeyi dusunuyorum. Cok fena kari ozledim ben.

3 gun once dogumgunumdu. Annem geldi. Sabah cok erken uyandik ve kardesimle karsilamaya gittik. Cok guzel bir gun oldu. Gezdik eve geldik. Biraz evde oturduk. Annem dayanamadi evi temizledi biraz. Sonra kalktik Altunizade’de Kaburgaci Mehmet Usta’ya gittik. Bu kadar guzel bir sey yedim mi ben bilmiyorum. Hadi abartmiyayim yemisimdir ama gercekten cok iyiydi. Tavsiye ederim. :) Adam bir anlatiyor bir anlatiyor. Bu kuzu eti diyor. Eger kuzu 14 kg dan fazlaysa almiyoruz cunku koyuna giriyor o artik diyor. Icim acidi aslinda orda. Kucucuk kuzuyu kesiyorlar. Haaaa aklima geldi bak. Nerden mi acildi bu konu? Kikirdak gibi bi seyler vardi. Ne diye sorduk. Adam kuzunun kemiklesmemis kemikleri dedi. Biraz kotu oldum ama sonra devam ettim. Tadi cok guzel napayim.

Sonra ben annemi otobuse bindirdim tiyatroya gittik Yagmur’la. “Intiharin genel provasi”. Annem dogum gununde intihari mi prova edeceksin diye lafi gedigine koydu yine. :) Daha birsuru sey oldu da yemege gidicem simdi. Yanlis tiyatroya falan gittim ben. :)) Hadi bay bay.

blog comments powered by Disqus