Bir t-shirt aldim.

9.4.09

Normalde bu blogu sadece iPhone’la ilgili yazilar yazmak icin acmistim. Ondan sonra birkac tane farkli yazilarim oldu. Firca Copu haric hepsi teknolojik seylerdi. Aslinda bu yazi da oyle ama biraz da kendimle ilgili.

Gecen gun Amerikda’dan bir alisveris yaptim ve ordaki kuzenlere yolladim. 4 tane t-shirt aldim. “Lem sen manyak misin? Bize ne aldigin t-shirtlerden.” diyebilirsiniz. Ama biri harbiden manyak yaaavv. Durun hele bi dinleyin.

Biraz t-shirtu biraz da aldigim siteyi anlaticam. :))

Aslinda t-shirt u anlatmaya pek gerek yok. O kendini anlatiyor zaten. :))

Iste tembelligin son noktasi. Bilgisayarla bir isiniz var. Zaten bilgisayarinizi heran yaninizda tasiyorsunuz. Internet lazim oldugunda bilgisayarinizi acmaya useniyorsunuz. Wireless algilayan anahtarliginiz var ama onu da cebinizden cikarmaya useniyorsunuz. :)) Iste bu tshirt tam size gore. Etraftaki wireless internetin siddetine gore ustundeki isiklar yaniyor. Yok artik.

Ozellikleri

  • Etraftaki wi-fi siddetine gore parlayan tshirt.
  • 802.11b veya 802.11g aglarinin sinyallerini gosteriyor.
  • SIyah 100% pamuklu.
  • Yikama icin animasyon kismi cikartilabiliyor.
  • 3 tane AAA pille calisiyor. Pil kismi tshirt un icinde.

Simdi biraz da siteden bahsedelim. www.thinkgeek.com adresimiz. Dunya’da uretilebilecek ne kadar manyak ne kadar ise yaramaz sey varsa hepsi burda. Fakat hepsi de cok guzel. Eger merakiniz varsa incelemenizi tavsiye ederim.

Merak edenler icin aldigim tshirtler: 1 2 3

7 comments:

Murat dedi ki...

gerçekten çok hoşmuş :) bi dahaki gidişimde almayı düşünüyorum

tasomaniac dedi ki...

Ben de sonradan farkettim. Turkiye'de de var bu tisortten. Ama yaklasik 2 kati fiyati oluyor. 45 dolara kargo dahil 4 tisort aldim ben.

www.buldumbuldum.com 'dan bakabilirsin.

Gizem Ceren dedi ki...

bizim okula (iü) geldiğinizde baya sönük kalabileceğiniz bir tshirt (: (: ama kesinlikle süper bayıldım...

tasomaniac dedi ki...

Cok tesekkurler. :)) Istanbul Uni ye gelirken giymiycez artik bunu napalim. :))

hatİce emrah kesİmler dedi ki...

bak bide bunu yapmışlar... :)

http://www.cutecircuit.com/projects/wearables/thehugshirt/

tasomaniac dedi ki...

Vay be supermis bu da. 2006 en iyi bulus odulunu kazanmis. :))

Adsız dedi ki...

Tisortun bi baska guzelligide wireless sifresiz(beleş)se daha bi guzel yaniyo isiklar, yada bilmiyorum bana mi oyle geldi...